Saturday, March 27, 2010

SI COMEL LAWAT SK BACHANG


Glitter Graphics Generator

Memasuki sesi persekolahan 2010, Si Comel telah melawat SK Bachang pada hari Jumaat 26 Mac 2010 bagi bertemu para pembaca KUNTUM dan peminatnya.Lawatan ini merupakan lawatan susulan daripada Pn Nasriyah dan crewnya yang sebelum ini yang telah memeriahkan sambutan Hari Nilam peringkat Sekolah yang lepas.


Murid-murid SKB begitu gembira dengan kehadiran Si Comel kerana secara langsung ia memberi semangat baru kepada murid-murid untuk lebih gemar membaca.
Si Comel juga turut memeriahkan suasana dengan soalan-soalan kuiz, menyampaikan hadiah kepada pelanggan KUNTUM dan bergambar dengan Pengawas, Pengawas Pusat Sumber,Pengawas SPBT, guru-guru dan serta murid-murid SK Bachang. Antara crew KUNTUM yang terlibat ialah En Zam Zam, Pn Nasriyah, Irene Lee dan juga Si Comel.

Untuk rekod, SKB merupakan sekolah yang paling banyak melanggan majalah KUNTUM di seluruh negeri Melaka. Pihak KUNTUM telah merancang untuk memuatkan satu ruangan khas mengenai SKB bagi edisi akan datang.

Editor mengucapkan syabas kepada Pn Norishah Salam selaku Penyelaras KUNTUM dan semoga semangat membaca terus subur di kalangan warga SKB.


"BANGSA BERJAYA BANGSA MEMBACA"


No comments:

Post a Comment